piątek, 26 lutego 2016

Ultraregenerujący krem do twarzy-recenzja




Informacje od producenta:
Ultraregenerujący krem do twarzy Kozie Mleko przeznaczony jest do skóry pozbawionej blasku, wrażliwej i bardzo suchej. Ultraregeneracja skóry dzięki specjalnie opracowanej recepturze. Działa kojąco, nawilża i odżywia skórę. Delikatnie ujędrnia przy regularnym stosowaniu.Nie pozostawia na skórze efektu tłustości, szybko się wchłania pozostawiając lekki efekt matujący. Formuła wzbogacona została kozim mlekiem zawierającym dużą ilość odżywiających skórę białek i witamin.

Moja opinia:
Krem znajduje się w białym pudełeczku z napisem na złotym tle.Produkt ma gęstą konsystencję,jest białego koloru.Ma długą datę ważności i jest wydajny.Bardzo ładnie pachnie.Po nałożeniu szybko się wchłania i nie pozostawia uczucia lepkości,a twarz nie świeci się,dobrze się rozprowadza.Skóra staje się gładka i bardzo dobrze nawilżona.Mam bardzo suchą skórę i nie mogłam znaleźć czegoś co by pomogło,ale po stosowaniu tego kremu zauważyłam poprawę.Krem nadaję również efekt matujący,wygląda to bardzo naturalnie.Produkt wzbogacony jest w wiele witamin i minerałów.Krem Kozie mleko jest idealny dla mnie.Myślę,że wiele z was również by go polubiło.Stał się moim numer jeden z kremów do twarzy.Na pewno zakupie go ponownie.Polecam!!!

Zalety:
-zapach
-wydajność
-skuteczny
-działanie
-konsystencja
-nawilża

Wady:
-brak!

Ocena:
5+/5

Polecam!Zapraszam na stronę producenta:KLIK !


6 komentarzy:

  1. Uwielbiam kremiki z Mlekiem Kozim :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie ma wad to trzeba brać :D
    Jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny krem, chętnie bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny jest ten krem :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń