środa, 20 stycznia 2016

Maska do włosów suchych i zniszczonych-recenzja


Informacje od producenta:
Maska do włosów jasnych suchych i zniszczonych. Wzmacnia, nawilża i wygładza włosy. Pielęgnuje skórę głowy. Wzmacnia cebulkę i mieszek włosowy. Skutecznie przeciwdziała wypadaniu włosów. Po kuracji maską, włosy są mocne, lśniące i sprężyste.

Moja opinia:
Maska znajduje się w pojemniczku 240 ml.Ładnie prezentujące się opakowanie nie zajmuje dużo miejsca.Jest jasno różowego koloru o gęstej konsystencji,która nie spływa z włosów.Maska dobrze się rozprowadza jednak ilość wielkości orzecha laskowego nie wystarcza , aby nałożyć ten produkt na całe włosy.Maskę stosowałam prze około miesiąc,raz w tygodniu.Włosy po użyciu stały się gładkie,lśniące,przyjemne w dotyku i zaczęły się łatwiej rozczesywać.Ładnie się układają.Ma bardzo przyjemny zapach,który przez długi czas utrzymuje się na włosach.Chociaż czytałam kilka recenzji o produktach Pilomax i wiele z was uważa,że produkt ma trochę taki zapach jak kosmetyki dla mężczyzny,czego wcale nie zauważyłam.Produkt jest wydajny,starcza na długi czas.Co do wypadania włosów jest mała różnica i produkt trochę mi pomógł z tym problem,jednak nie dużo.Może po dłuższym stosowaniu będzie lepszy rezultat.Obietnice producenta są spełnione,produkt na prawdę regeneruje włosy!

Zalety:
-wydajna
-zapach
-skuteczny
-działanie
-ładny kolor
-nie wielkie opakowanie
-włosy ładnie sie układają
-regeneruje włosy

Wady:
-mały rezultat co do wypadania włosów

Ocena:
5-/5

Polecam! Zapraszam na stronę producenta: KLIK !

8 komentarzy:

  1. Mam tą maskę i bardzo dobrze się u mnie sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt, może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele pozytywnych opinii czytałam o tej masce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo coś dla moich włosów, muszę przetestować


    _________________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Makeup

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię złotą maskę Biovax.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie że jest wydajna i ładnie pachnie za to duży faktycznie plus :) Niestety jeszcze nie miałam tej maski, ale może kiedyś będę mieć :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń