środa, 30 grudnia 2015

Pumeks ze szczoteczką-recenzja





Informacje od producenta:
Nasz PUMEKS produkowany jest ze spienianego poliuretanu. Używamy surowców najwyższej jakości dostarczanych przez naszych długoletnich dostawców.PUMEKS służy do usuwania zrogowaciałego naskórka, a także wszelkiego rodzaju trudno usuwalnych zabrudzeń z rąk i stóp.

Moja opinia:
Pumeks dodarł do mnie w foli i dlatego mam pewność,że nikt go wcześniej nie używał.Pumeks jest dobrze i starannie wykonany.Jest wygodny i łatwy w stosowaniu.Jest drobnoziarnisty.Pumeks dobrze usuwa zrogowaciały naskórek czy też zabrudzenia.Po zastosowaniu skóra staje się gładka i przyjemna w dotyku.Produkt nie zajmuje wiele miejsca.Nadaje się on również do czyszczenia powierzani,ponieważ ich nie rysuje. Polecam!

Zalety:
-działanie
-wygodny i łatwy w stosowaniu
-starannie wykonany
-dobrze usuwa zrogowaciały naskórek czy zabrudzenia
-nadaje się do czyszczenia powierzchni 

Wady:
-brak

Ocena:
5/5

Polecam!


3 komentarze:

  1. Mam i bardzo lubię go używać :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam go i lubię :)
    szczęśliwego Nowego Roku
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń