poniedziałek, 28 grudnia 2015

Proszek do peelingu-recenzja



Informacje od producenta:
Unikalny peeling do usuwania martwego naskórka oraz masażu ciała. Pielęgnuje, zmiękcza i wygładza skórę poprawiając jej wygląd. W rezultacie Twoja skóra będzie o wiele bardziej gładka i miękka w dotyku. Zapewnia fantastyczny efekt już po pierwszym użyciu.

Moja opinia:
Peeling znajduje się w miękkiej różowej buteleczce 80 g. Estetyczna buteleczka sprawie,że produkt ładnie wygląda na półce,a jej kształt dobrze dopasowuje się do dłoni.Ma zamknięcie typu"klik" i dzięki temu możemy kontrolować ile proszku ma nam wylecieć.Produkt to drobny,różowy proszek o bezwonnym zapachu,Możemy go stosować jak chcemy.Do stóp,rąk,ciała,oprócz oczu,a także możemy go wykorzystać z jakimś kremem czy żelem pod prysznic.Proszek do peelingu to dobry zdzierak do ciała.Dobrze wygładza skórę.Produkt jest wydajny,Niestety nie spotkałam się z tym produktem w żadnym sklepie.

Zalety:
-ładna butelka
-wydajny
-uniwersalny
-bezwonny
-wygładza skórę
-działanie

Wady:
-dostępność

Ocena:
5/5

5 komentarzy:

  1. Ciekawy produkt, warto wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  2. Również go mialam :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam go, ale jeszcze nie zdążyłam go wypróbować
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie czeka w zapasach na testy :)

    OdpowiedzUsuń