niedziela, 29 listopada 2015

Perfumy Avon, Cherish -recenzja


Informacje od producenta:
Pozwól rozkwitnąć swojej kobiecości wraz z delikatnym aromatem kwiatów wiśni, szlachetnością piżma i ciepłem kremowych nut drzewnych. 
Kategoria: kwiatowo - owocowo - drzewna
Nuty zapachowe: kwiaty wiśni, piżmo, kremowe drewno sandałowe. 

Moja opinia:
Perfumy znajdują się we flakoniku 50 ml. Flakonik bardzo ładnie się prezentuje.Ma śliczny zapach wiśni,który utrzymuje się przez długi czas.Dla niektórych może być to nie co za słodki zapach i może wywoływać ból głowy,ale po krótkim czasie można się przyzwyczaić do tych perfum . Taki kompozycja zapachowa kojarzy się nam z pięknem i kobiecością.Przy wyborze perfum od razu skusiłam się właśnie na perfumy Avone Cherish,ponieważ urzekł mnie ich zapach.Na pewno skuszę się po raz kolejny na jeszcze jeden flakonik.Można je zakupić w cenie 76 zł /50 ml.Cena jest może trochę wygórowana,ale jednak nie żałuje i polecam!

Zalety:
-zapach
-długo się utrzymuje
-ładny flakonik


Wady:
-początkowo bóle głowy
-cena trochę wygórowana

Ocena:
5-/5

Polecam!

1 komentarz:

  1. Jeszcze nie miałam tego zapachu, ale najwyższy czas to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń