czwartek, 26 marca 2015

Serum do rzęs-recenzja



Informacje od producenta:
Serum do  pielęgnacji  krótkich,  przerzedzonych i osłabionych rzęs,  stymulujące ich naturalny wzrost. Produkt powstał na bazie składnika  wykorzystywanego w leczeniu schorzeń oka. W badaniach aplikacyjnych, poza skutkiem leczniczym, zauważono znaczną poprawę kondycji rzęs. Przy długotrwałym  stosowaniu  leku (ponad 4 tygodnie) rzęsy były dłuższe, mocniejsze i ciemniejsze. Stąd też jego wykorzystanie w kosmetyce.


Moja opinia:
Serum do rzęs znajduje się w tubce przypominającej eyeliner.Na początku trochę bałam się stosować tego produktu,ponieważ nie chciałam aby wywołało jakieś efekty uboczne.Serum jest łatwe w aplikacji.Po 6 tygodniach stosowania zauważyłam poprawę.Rzęsy stały się gęstsze,ciemniejsze i najważniejsze dłuższe.Już po krótkim czasie stosowania można było zauważyć różnicę.Jest bezbarwne i starcza nawet do 3 miesięcy.Myślałam,że nie pomoże moim rzęsom,ale jednak uzyskałam efekt jaki zapewnia producent.Produkt okazał się bardzo dobry.Można go zakupić na stronie producenta wraz z tuszem do rzęs :KLIK ,którego recenzja również ukazała się na moim blogu. Polecam! 

Zalety:
-cena
-skuteczność
-wydajność
-łatwe w aplikacji

Wady:
-brak

Ocena:5+/5

2 komentarze: