sobota, 21 lutego 2015

Chleb ProBody-recenzja


Informacje od producenta:
ProBody to pieczywo o wysokiej zawartości białka, o obniżonej zawartości węglowodanów. Ze składnikami pełnoziarnistymi i nasionami.

Moja opinia:
Otrzymałam dwa chlebki ProBody.Są to chleby,które są zdrowsze od innych,zwykłych chlebów.Zawiera dużo białka i mniej węglowodanów.Chleb nadaje się dla każdego,a szczególnie dla osób,które chcą zrzucić parę zbędnych kilogramów.Jest to pieczywo ciemne i zawiera w sobie wiele nasion ze słonecznika lub też sezamu.Chleb jest bardzo smaczny i długo zachowuje świeżość.Nadaje się do zwykłych kanapek czy też tostów.Chleb ProBody można zakupić w wielu piekarniach w całej Polsce.Posmakował całej mojej rodzinie.Polecam!

Zalety:
-smaczny
-zdrowy
-dostępny w wielu piekarniach
-zawiera wiele nasion
-długo zachowuje świeżość

Wady:
-brak!

Ocena:
5+/5

Zapraszam na stronę producenta: KLIK

3 komentarze:

  1. Dobry chlebek. Zapraszam do nas na nowy post

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, zmieniłam nazwę bloga z ''ibelieveeit.blogspot.com'' na ''gadzety-testy.blogspot.com''. Nie wiem czy wciąż się
    pojawiam na twojej liście czytelniczej, więc jeśli nie i masz ochotę to byłabym wdzięczna o ponowne zaobserwowanie mnie ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwszy raz słyszę o takim chlebie, ale uwielbiam zdrowa zywnosc, wiec na 100% sie skusze ;)

    xoxo
    gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń