piątek, 11 lipca 2014

Balsam do ust-recenzja


Informacje od producenta:
Aromatyczny i odżywczy balsam do ust, błyskawicznie przynosi ulgę spierzchniętym i przesuszonym ustom. Bogata kompozycja z udziałem masła kakaowego, wosku pszczelego i witamin utrzymuje usta w doskonałej kondycji, pielęgnując i jednocześnie chroniąc.

Moja opinia:
Balsam ma zapach świeżych pomarańczy.Na pewno każdemu przypadł by do gustu.Dobrze rozprowadza się na ustach.Jest wydajny.Moja usta są przesuszone i często spierzchnięte,a ten balsam jest jednym z najlepszych produktów,które na prawdę pomogły mi na mój problem z ustami.Już po krótkiej chwili od nałożenia poczułam ulgę.Usta stały się nawilżone przez długi czas.Kosztuje 5,49 zł.Jest to cena,na która może pozwolić sobie każda kieszeń.Można go kupić na stronie sklepu :KLIK.Chyba zdecyduje się na zakup tego produktu.

Zalety:
-skuteczny
-cena
-dobrze się rozprowadza
-zapach

Wady:
-brak!!!

Ocena:5+/5

Zapraszam na stronę sklepu:KLIK !

2 komentarze: