niedziela, 22 czerwca 2014

Preparat na komary i kleszcze-recenzja

Preparat na komary i kleszcze "Moskilex" otrzymałam od Werner i wspólnicy.

Informacje od producenta:
Preparat dla ludzi do ochrony przed komarami, kleszczami i meszkami. Gwarantuje:
-100% skuteczność działania na komary i kleszcze przez całe 3 godziny po aplikacji (potwierdzone badaniami przeprowadzonymi na zlecenie producenta)
-w przypadku komarów jest skuteczny w 90,3% nawet po 6 godzinach od zastosowania (potwierdzone badaniami przeprowadzonymi na zlecenie producenta)

Moja opinia:
Preparat znajduje się w plastikowej butelce 90 ml.Ma zapach typowy jak dla takich produktów.Dzięki dozownikowi jest łatwy w aplikacji.Po rozpylaniu zauważyłam,że komaty już mnie tak nie gryzą,co oznacza,że produkty jest naprawdę skuteczny.Działa przez długi czas i jest wydajny.Nie wiem jak sprawdził by się co do kleszcze,ale myślę,że byłby również skuteczny.Jest to najlepszy preparat na komary i kleszcze jaki używałam i ,który daje nam 100% gwarancji działania.Jest niestety mało dostępny.Polecam!

Zalety:
-skuteczny
-100% gwarancji działania
-wydajny

Wady:
-dostępność

Ocena:
5/5

Zapraszam na stronę producenta: KILK.

4 komentarze:

  1. jeszcze go nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie planuję kupić coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby tak nie śmierdział i gdyby działał dłużej to byłoby super :P

    OdpowiedzUsuń