piątek, 27 czerwca 2014

Perfumy "Bliss pour femme"-recenzja

Perfumy otrzymałam od Carlo Bossi.

Informacje od producenta:
Rodzina zapachów:cytrusowo-kwiatowo-orienalny
Nuta glowy:cedrat,mandarynka grepfrut
Nuta serca:róża.jaśmin,hiacynt wodny
Nuta bazy:bursztyn,paczuli,białe piżmo,wetywer,drzewo teakowe

Moja opinia:
O perfumach Carlo Bossi nigdzie,aż do tej pory nie słyszałam.Znajdują się w flakoniku,który cieszy oko o pojemność 100 ml.Jestem zadowolona z bardzo szybkiej wysyłki.Na drugi dzień po wysłaniu paczka już u mnie była.Perfumy mają dodatkowe zamkniecie,dzięki czemu mamy pewność,że się nie stłuką.Naklejka na spodzie flakonika zawiera tylko najpotrzebniejsze informacje i nie ma na niej nic zbędnego.Atomizer się nie zacina.Największym plusem jest bardzo ładny zapach tych perfum.Są lekkie,świeże i orzeźwiające.Dodatkowo zapach utrzymuje się przez cały dzień..Kosztują 44.99 zł za 100 ml.Można zakupić je na stronie producenta: KLIK.

Zalety:
-zapach
-długo się utrzymuje
-ma dodatkowe zamkniecie
-szybka wysyłka
-atomizer się nie zacina

Wady:
-brak!!!

Ocena:5+/5

3 komentarze: