czwartek, 29 maja 2014

Suplement diety"Babka Płesznik"-recenzja

Produkt otrzymałam do testów od :Credopr.
Informacje od producenta:
Sproszkowane nasiona babki płesznika zawierają naturalny błonnik i śluzy roślinne. Błonnik z nasion płesznika i śluzy roślinne wspomagają działanie układu pokarmyowego, a w szczególności perystaltykę jelit. W naturalny sposób wspierają oczyszczanie organizmu z toksyn i szkodliwych produktów przemiany materii. Stanowią dobre uzupełnienie kuracji odchudzających.

Sposób użycia:
Przyjmować 1-4  kapsułek dziennie po posiłku. Kapsułkę połknąć i popić wodą.

Moja opinia:
Suplement diety znajduje się w buteleczce i zawiera 60 kapsułek.Tabletki są kolory ciemno zielonego.Zapach jest jakby trochę ziołowy.Niestety nie mogę za dużo powiedzieć o tym produkcie,ponieważ nie potrzebne są mi żadne diety,ani nikomu z mojej rodziny.Produkt testowała moja koleżanka,która szukała czegoś co by jej pomogło zrzucić parę kilo.Przyjmowała zalecana dawkę i po krótkim czasie zauważyła,że trochę schudła.Nie jest raczej dostępny.Produkt jej na prawdę pomógł.

Zalety:
-skuteczny
-zapach

Wady:
-dostępność

Ocena:
4/5

Zapraszam na stronę producenta:KILK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz