środa, 21 maja 2014

Majonez czosnkowy-recenzja

Dziś recenzja kolejnego majonezu,który otrzymałam od Credo pr .
Informacja od producenta:
Wszystkich konsumentów poszukujących nowych wrażeń smakowych, a przede wszystkim „fanów” Majonezu stołowego kętrzyńskiego, zainteresują z pewnością, stworzone na jego bazie, Majonezy smakowe. To niezwykłe połączenie majonezu z dodatkiem naturalnych wyciągów smakowych (czosnkowego) i (chrzanowego), w połączeniu z kompozycją przypraw sprawi, że jaja, wędliny, czy potrawy z grilla nabiorą nowego wykwintnego i niepowtarzalnego smaku.

Moja opinia:
Majonez znajduje się w słoiku 220 g.Jest koloru białego.Jego etykieta jest czytelna i ma założoną plombę,po której możemy poznać czy słoik był wcześniej otwierany.Przyznam,że nigdy nie jadłam majonezu smakowego.Raczej spotkałam się z sosem czosnkowym.Po pierwszym spróbowaniu właśnie tego produktu od razu go polubiłam.Ma idealną konsystencję i jest pyszny w smaku.Niestety niezbyt dostępny.Kosztuje około 5 zł.Nadaje się do bardzo wielu potraw.Mięs,kanapek lub potraw z grilla.Polubiła go cała moja rodzina.

Zalety:
-smak
-konsystencja
-zamknięcie
-nadaje się do wielu potraw
-czytelna etykieta
-cena

Wady:
-dostępność

Ocena:
5-/5

Zapraszam na stronę producenta: KILK

1 komentarz: