wtorek, 27 maja 2014

Lakier do paznockie FLIP FLAP-recenzja

Lakier FLIP FLAP otrzymałam od : Allepaznokcie
Informacje od producenta:
Lakier do paznokci dający niezwykły efekty wizualne pod wpływem zmiany kąta padającego światła.Bardzo atrakcyjny i łatwy do osiągnięcia efekt zmiany kolorów dostępny jest raz po pomalowaniu płytki paznokcia.Doskonale sprawdza się na naturalnej płytce,jak również na żelu i akrylu.Produkt cechuje wysoka jakość,perfekcyjna konsystencja i doskonała przyczepność.Pierwszy lakier,który daje tak widoczne i trwałe zmiany koloru.

Moja opinia:
Lakier znajduje się w buteleczce 15 ml.Już po pierwszym pomalowaniu przypadł mi do gustu.Po zmianie kąta padania lakier ma inne kolory np:fioletowy,brązowy,a czasem nawet pomarańczowy.Ma długi pędzelek,dzięki czemu łatwo się go nakłada i rozprowadza.Szybko schnie i ładnie błyszczy na paznokciach.Lakier bardzo spodobał się również moim koleżankom.Jest dość trwały.Kosztuje 19,90 zł.Jest dostępny na stronie producenta,ale spotkałam się również z podobnym lakierem z efektem kameleona w drogeriach.Jak najbardziej polecam.

Zalety:
-trwały
-szybko schnie
-łatwo się nakłada i rozprowadza
-ładnie błyszczy
-świetnie się prezentuje

Wady:
-Brak!!

Ocena:
5/5

4 komentarze:

  1. Mój się zbił :/ ale efekty są super :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można go gdzieś na paznokciach zobaczyć? :) Bo zapowiada się ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety w najbliższym czasie nie mogę dodać zdjęcia na paznokciach , ponieważ mam problemy z komputerem :/

      Usuń
  3. Też jestem ciekawa jak wygląda na paznokciach :(

    OdpowiedzUsuń