czwartek, 15 maja 2014

Citrospet frote acerola krople-recenzja

Dziś o produkcie,który otrzymałam od : Cintamani.

Informacje od producenta:
Uzupełnienie diety w bioflawonoidy pochodzące z grejpfruta i naturalną witaminę C z aceroli. Najwyższa dawka bioflawonoidów z grejpfruta na rynku - 1100mg/100ml.Ekstrakt z pestek i miąższu grejpfruta, wzbogacony koncentratem aceroli, owocu bogatego w naturalną witaminę C.

Zastosowanie:
Produkt należy przyjmować 2 razy dziennie po 20-30 kropli rozpuszczonych w 100-200 ml płynu,najlepiej w soku owocowym przez około 3 dni.

Moja opinia:
Produkt znajduje się w szklanej buteleczce o pojemności 10ml.Płyn w odpowiednim tempie wydostaje się z buteleczki,dzięki czemu dokładnie możemy odmierzyć ilość kropli.Jest koloru żółtego.Buteleczka jest niewielka i można ją łatwo przechować.Smak jest bardzo gorzki i okropny.Po wymieszaniu z sokiem nie czuje się tego właśnie smaku.Jest skuteczny.Po krótkim czasie stosowania zauważyłam,że nie jestem już taka podatna na choroby jak zwykle.Kosztuje od 14 zł za 10 ml i od 69 zł za 100 ml(wystarcza na 30-40 dni).Można je zakupić na stronie sklepu: KLIK.Jak dla mnie cena jest zbyt wysoka.POLECAM!!!

Zalet:
-skuteczność
-nie zajmuje dużo miejsca
-można dokładnie odmierzyć ilość kropli
-kolor

Wady:
-cena
-smak

Ocena:
4/5

2 komentarze:


  1. zapraszam na rozdanie z SammyDress :) http://dulcescrujientes.blogspot.com/2014/05/77-wygraj-bon-na-zakupy-w-sklepie.html

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam okazji używać nic tej marki

    OdpowiedzUsuń