sobota, 24 maja 2014

Babka piaskowa w proszku-recenzja

Babkę piaskową otrzymałam w ramach współpracy z :Credopr.

Informacje od producenta:
 Babka piaskowa to chyba jedno z najbardziej popularnych ciast, które chętnie gości na Wielkanocnym stole. Babka piaskowa zazwyczaj wypiekana jest w typowej dla babek okrągłej formie. Posypka z cukru pudru podkreśla jej klasyczny kształt, a zawarta w składzie wanilina wydobywa wspaniały aromat.

Moja opinia:
Produkt znajduje się w pomarańczowym opakowaniu 400 g.Babka jest bardzo szybka w przygotowaniu.Zaledwie około 10 minut zajęło mi rozrobienie ciasta.Ma mocno orzechowy smak.Jest trochę sucha.Dobrze smakuje z czekoladową polewą,na którą przepis podany jest z tyłu opakowania.Ciasto nie za bardzo wyrosło.Babka niestety zawiera konserwanty i barwniki,ale dzięki temu ma długą tatę ważności.Produkt jest raczej mało dostępny,ponieważ nigdzie w sklepie nie spotkałam tej babki.

Zalety:
-szybka w przygotowaniu
-długa data ważności
-dobrze smakuje z polewą czekoladową

Wady:
-sucha
-ciasto nie za bardzo wysrosło
-zawiera konserwanty i barwniki
-dostępność

Ocena:
3+/5

Zapraszam na stronę producenta:KILK

2 komentarze:

  1. Zgadzam się = roboty trochę więcej ale smak! O, u mnie jest przepis na zebrę - zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń