czwartek, 27 marca 2014

Zabieg laminowania włosów - recenzja

Dzięki koleżance miałam możliwość przetestowania produktu:zabiega laminowania proste i gładkie włosy.
Dziś postanowiłam dodać recenzję właśnie tego produktu ;)

Informacje od producenta:
Laminowanie to zabieg, dzięki któremu w szybki i łatwy sposób można uzyskać efekt doskonale prostych i wyjątkowo gładkich włosów. Do włosów niesfornych, puszących się.Składniki aktywne dodatkowo je kondycjonują i odżywiają:- płynna keratyna, wnikając w głąb włosów, przyczynia się do ich odbudowy ,zapewnia im zdrowy wygląd, gładkość i naturalny połysk,- proteiny pszenicy pielęgnują strukturę włosów, wygładzając ją i wzmacniając,- kompleks składników nawilżających gwarantuje natychmiastowe, optymalne i długotrwałe nawilżenie włosów.

Moja opinia:
Moja włosy są strasznie niesforne i końcówki kręcą mi się w każdą stronę.Miałam nadzieję,że dzięki temu produktowi moje włosy będą proste,ale jednak się pomyliłam.Po użyciu włosy jeszcze bardziej się kręciły,ale jest też kilka plusów tego produktu.Bardzo ładnie pachnie i zapach długo utrzymuje się na włosach.W saszetce było dużo preparatu i wystarczyło,aby nałożyć go na całe włosy.Można kupić go za 2.50 zł.Jednak może na innych włosach produkt zadziałby dobrze,ale niestety ja  mam problem z moim włosami,bo zawsze każdy kosmyk włosów odstaje w inną stronę i nawet po wyprostowaniu włosów zaraz się kręcą.

Zalety:
-zapach
-cena
-starcza,aby nałożyć na całe włosy

Wady:
-skuteczność

Ocena:
3/5


5 komentarzy:

  1. Teraz ja musze napisac recenzje :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też nie do końca się sprawdziło..

    OdpowiedzUsuń
  3. od dawna planuję zakup tego produktu, u niektórych się sprawdza:P

    OdpowiedzUsuń
  4. to jest tak jak ze wszystkim - u jednych się sprawdza a u innych nie. Jedni mają niesforne włosy, a inni podatne na wszelkie zabiegi:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skuteczność na minus, to najgorsza wada :(

    OdpowiedzUsuń