niedziela, 30 marca 2014

Mydło z borowiną i bursztynem - recenzja

100% naturalne mydło hipoalergiczne z borowiną i bursztynem.


Informacje od producenta:
Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry. Połączenie borowiny z bursztynem sprawia, że skóra staje się silnie oczyszczona i odnowiona. Borowina i bursztyn zachowując swoje indywidualne naturalne właściwości sprawiają, że skóra jest zadbana w sposób kompleksowy. Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców. Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych i barwiących. Opakowanie 100g.

Moja opinia:
Opakowanie 100g z ładną grafiką .Jest wyprodukowane z naturalnych surowców i nie zawiera żadnych konserwantów co mi się bardzo podoba.Nie powoduje podrażnień i bardzo dobrze oczyszcza skórę.Nie uczula.Ma ładny zapach.Skóra jest gładka i przyjemna w dotyku. Nie wysusza.Mydło kosztuje około 5zł.Mydła naturalne to jedna z najlepszych mydeł jakie używałam.

Zalety:
-cena
-zapach
-skuteczność
-nie uczula
-nie wysusza
-z naturalnych surowców

Wady:
-brak

Ocena:
5/5

POLECAM

5 komentarzy:

  1. chętnie bym potestowała,wydaje się w porzadku.mialam kiedys kosmetyki z borowiną i swietnie robily na skórę.

    OdpowiedzUsuń

  2. Ja także już obserwuje ;*
    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    Miłej niedzieli ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny blog! <3
    mam nadzieję, że do mnie wpadniesz :)
    http://flemour.blogspot.com/
    jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się! :)

    OdpowiedzUsuń