piątek, 28 marca 2014

Krem do rąk -recenzja

Krem do rąk Love is in the air. Zakupiłam go z katalog Oriflame ;)

Informacje od producenta:
Pielęgnujący krem do rąk o romantycznym kobiecym zapachu, stanowiącym połączenie nut kwiatowych, aromatu czerwonych owoców i ciepłych akordów piżma. Zmiękcza i nawilża skórę. 75  ml

Moja opinia:
Krem znajduję się w różowym opakowaniu 75 ml i jest o białym kolorze.Ma cudowny zapach.Dobrze nawilżą,a zapach długo utrzymuje się na dłoniach,jednak ma bardzo wodnistą konsystencję.Bardzo dobrze się wchłania i nie jest tłusty.Niestety nie jest wydajny.Ja kupiłam go za około 8 zł , teraz w internetowym sklepie Oriflame widnieje ceny 15 zł.Krem przypadł mi do gusty i może skuszę się na zakup drugiego opakowania.

Zalety:
-zapach
-nawilża
-dobrze się wchłania
-zapach długo się utrzymuje
-nie jest tłusty

Wady:
-wydajność
-jest wodnisty

Opinia:
5-/5



6 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem zapachu :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię wodnistych kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  3. kusi mnie zapach i to, że nawilża. :)
    szkoda tylko, że mało wydajny ;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szybkie wchłanianie się, nawilżenie i zapach brzmią kusząco ;)

    OdpowiedzUsuń