sobota, 22 marca 2014

100% naturalne mydło dla dzieci-recenzja

100% naturalne mydło dla dzieci .



Informacje od producenta:
Przeznaczone dla każdego rodzaju skóry, zalecane do skóry wrażliwej oraz dla osób ze skłonnością do alergii skórnych. Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców. Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych i barwiących. Opakowanie 100g.

Moja opinia :
Mydełko waży 100g, na opakowaniu jest zdjęcie słodkiego dziecka.Mydełko przeznaczone jest dla dzieci,jednak nie miałam mi kto go przetestować i testowałam go na sobie.Kosztuje około 5 zł i nie zawiera żadnych wybielaczy czy wypełniaczy.Jest wyprodukowane na bazie naturalnych surowców.Mydło nie powoduje żadnych podrażnień , lecz wysuszyło trochę moją skórę.Jest to mydło raczej bezzapachowe.Byłoby to bardzo dobre mydło dla dzieci , raczej dla dorosłych nie polecam.Również nie jest zbyt wydajne i nie zajmuje dużo miejsca . 


Zalety:
-nie zajmuje dużo miejsca
-cena
-bez konserwantów etc.
-nie podrażnia
-jest z naturalnych surowców

Wady:
-wydajność
-wysusza

Ocena:
5-/5 




3 komentarze:

  1. W Max drogerii kosztuje teraz 2,20 i zgadzam się, że jest mało wydajne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to mydło w ogóle nie wysusza tylko nawilża jesteśmy w połowie kostki i jestem bardzo zadowolona :) tylko faktycznie trochę szybko się kończy ;)

    OdpowiedzUsuń