piątek, 28 lutego 2014

Tonik do twarzy - recenzja

Do testowania otrzymałam tonik do twarzy od firmy Nefter :)


Informacje od producenta :
Tonik do twarzy Nefret to nowoczesny preparat kosmetyczny o unikalnym ziołowym składzie. Działa kojąco na skórę przywracając jej naturalną równowagę. Dzięki zawartości skoncentrowanych wyciągów pozyskiwanych z najwyższej jakości komponentów dogłębnie odżywia i regeneruje skórę. Przywraca naturalny koloryt skóry, usuwa przebarwienia i zapobiega ich powstawaniu.

Moja opinia:
Tonik do twarzy jest bardzo dobry.Wygładził skórę mojej twarzy . Nie jest już taka sucha jak zawsze .Zmniejszyły się przebarwienia na twarzy i nie pojawia się trądzik .Ma ładny zapach.Najbardziej podoba mi się w produkcie , że nie zawiera żadnych konserwantów i jest bezpieczny dla każdego . Jego cena wynosi 29 zł .Jak dla mnie jest zbyt wysoka i mogłaby byś troszeczkę niższa .Tonik nie jest zbyt popularny.Produkt jak najbardziej przypadł mi do gusty .

Zalety:
-skuteczność 
-brak konserwantów
-zapach


Wady:
-cena
-dostępność

Ocena:
5/5

Jak najbardziej polecam ten produkt ! I zapraszam na stronę sklepu : KILK :D

1 komentarz: