niedziela, 15 grudnia 2013

RECENZJA

Hej ! Dziś przychodzę do was z recenzją , ale niestety z negatywną .

Ostatnio nawiązałam współpracę ze sklepem Pretty Women . Dostałam wiadomość , że sukienka została już wysłana , ale niestety  nie przychodziła . Napisałam do nich wiadomość , na którą nie otrzymałam odpowiedzi . Jak napisałam po raz kolejny , że wystawię niekorzystną recenzję dla ich sklepu , odpisali mi wiadomość , w której Pan był w stosunku do mnie bardzo chamski i nawet przeklinał !

Nie rozumiem jak można być tak nie miły dla innych ludzi prowadząc własna firmę . Mają ładne sukienki , ale są bardzo nie mili , a ja swojej sukienki już nie otrzymam .  Widziałam na innych blogach , że dziewczynom przyszły sukienki , ale widocznie nie dla każdego są tak mili  :/

NIE POLECAM WAM TEGO SKLEPU !!!

5 komentarzy:

  1. nom właśnie.
    świetny wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie współpraca z tą firmą ma oddźwięk pozytywny :)
    więc nie wiem dlaczego tak wyszło.
    jeżeli możesz to dodaj gadżet "Obserwatorzy", abym mogła Cię obserwować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak właśnie zauważyłam , że u innych same pozytywy ,ale u mnie niestety tak wyszło :/

      Usuń